Sider

mandag den 19. august 2013

Mageløse mandag

Kender I det, når en dag bare stryger derudaf, når energiniveauet tilsyneladende er i top og alt lykkes? Sådan en dag har jeg haft i dag. De findes jo, den slags dage, de rammer mig ind i mellem, men det mest mageløse er, at det skete på en mandag!

Dagens indtryk:

  • Cyklede til og fra arbejde uden at skulle bekymre mig om regnvejr.
  • Oplevede friske og glade børn, der syntes det, jeg havde planlagt til timerne, var interessant (eller også hørte jeg bare ikke bemærkningerne om at det var kedeligt :-)).
  • Havde gode samtaler med kollegaer.
  • Købte ind på vej hjem: det nødvendige, de gode tilbud og Hendes Verden til kaffen.
  • Blev mødt af en bogpakke ved døren med nye hækle/kreabøger.
  • Blafrede hurtigt gennem blad og bøger til kaffen og glæder mig til nærlæsningen.
  • Løb en tur og løb en større del af ruten, end jeg plejer (startede på minus for 5 uger siden!).
  • Konstaterede at mit bælte skal have et ekstra hul, hvis det skal opfylde formålet.
  • Arbejdede videre med forberedelse til undervisning og møder, samt årsplaner.
  • Afprøvede en ny salat til aftensmaden. Madpakken i morgen bliver SÅ lækker og vinder garanteret madpakkesammenligningen med min kollega!
  • Kunne nå at læse med på flere blogge OG skrive et indlæg på min egen.
Det har bare været en mageløs mandag, eller også har det været en rimelig almindelig hverdag, og så må det være summen af alle de små ting, der gør forskellen.

Fortsat god uge til jer alle!

4 kommentarer:

  1. Uh.. det var da en skøn mandag. Det er ellers den dag der er sværes at komme over. Så ugen kan da kun blive god... så rigtig god uge til dig også

    SvarSlet
  2. Vildt! Så mange dejlige ting på en enkelt dag.....

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det bare så skønt og energigivende det hele. Håber resten af din uge bliver lige så god.

    SvarSlet
  4. Sikke et herligt og livsbekræftende hverdags-indlæg ; )

    SvarSlet