Sider

mandag den 10. februar 2014

Kort stop på AOH

For en god uge siden gjorde jeg et kort stop på AOH-messen i Rødovre. Jeg var ellers på korweekend det meste af weekenden, men måtte lige ind om søndag eftermiddag, selv om energiniveauet pegede kraftigt i retning af sofaen. Det blev derfor næsten kun til på forhånd planlagte indkøb. Jeg var forbi Fox & Jane og købe et kit til Aslis vinterbadende flodheste, det bliver en Vincent. Her købte jeg også rigeligt Zpaghettigarn.
Jeg har ikke noget bestemt i tankerne med garnet, men jeg købte også bogen "Lutter løkker", og der er mange fine ting, man kunne kaste sig over, og så er det jo godt at have nogle materialer at arbejde med. Foreløbig hækler jeg masser af kugler.
Garnet herunder købte jeg ikke på messen, men da jeg skal bruge det til et projekt fra "Lutter løkker", kom det med i dette indlæg. Jeg bestilte det hos Garnlageret/strikkenyheder.dk torsdag aften og fik det med posten lørdag. Dejligt hurtigt!

1 kommentar:

  1. Du er ved at være godt påvirket af os andre! Købe garn uden at vide, hvad der er til...... Det er en glidebane!
    Men det ser skønt ud.

    SvarSlet