Sider

tirsdag den 1. april 2014

Regnbue: Rød

Okay, jeg var lang tid om at bestemme mig, men jeg hopper med på Regnbuebloggeriet. I denne uge er farven rød. Hm... Ikke min yndlingsfarve. I hvert fald ikke til beklædning, men farven findes rundt om i mit hjem. I billederne på væggen og på bøgerne i reolen.
De røde bøger repræsenterer en sjov blanding af genrer. Her er bl.a. kogebøger, spænding/krimi, biografier, humoristiske bøger, historiske romaner og en enkelt havebog. Mens jeg står og ser på bøgerne, overvejer jeg at rokere om på alle bøger i reolen og sætte dem i farveorden. Billedkunstlæreren synes, det kunne være så flot. Dansklæreren og bibliotekaren synes, det ville være noget rod og gøre det umuligt at finde noget. Sådan kan man gå og blive lidt uenig med sig selv :-)
P.S. Undrer I jer over manglen på kreabøger? De står i en anden reol, hvor jeg glemte at kigge.




2 kommentarer:

  1. Hahahaha ... hvor godt med lidt indre diskussioner. Jeg har selv gjort mig overvejelser omkring sortering af bogreolen: farve, emne, forfatter, alfabetisk? Er endt på emne uden nødvendigvis at der er konsekvens i det ... så de er stadig ikke til at finde noget ;o)
    Flot kunst du har! Ha' en god dag.

    SvarSlet