Sider

tirsdag den 10. juni 2014

Nødhåndarbejde (Tromsø del 4)

Jeg var kommet afsted på rejsen til Tromsø med et strikketøj, der ikke rigtig egnede sig til flyrejser m.m. Nu skulle vi jo transportere os en del med fly, båd og bus, og jeg måtte gardere mig mod rastløshed og kedsomhed og opsøgte en garnforretning i byen. Heklekroken var en stor butik og havde et stort udvalg af bl.a. Sandnes og Dale garn. Jeg købte nu kun nogle nøgler bomuldsgarn og en hæklenål, så jeg kunne klare mig til jeg kom hjem.

Jeg gik i gang med et harlekinhåndklæde og var næsten færdig med det, da jeg landede i København. Opskriften fandt jeg hos Tichtach.
Jeg købte forresten en enkelt souvenir i en boghandel - en norsk hæklebog.

2 kommentarer:

  1. Det var godt nok beskedne indkøb..... Du må på træning!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu var formålet med turen jo at synge...

      Slet