Sider

tirsdag den 23. oktober 2012

Fold en frø

I efterårsferien besøgte jeg venner i Bjerringbro. Deres 3 piger var på ferie hos bedsteforældrene, men inden afrejsen havde den ældste givet følgende besked til sin mor: "Kan du ikke sige til Mette, at hun skal folde en frø til mig, så jeg kan lære det?" Forventningerne var store, og hun havde vel også noget at have dem i, fordi jeg, sidst vi sås, havde foldet æsker til alle 3 piger, og så kunne en frø vel ikke være så svært! Hmm...

Nu vil jeg nødig skuffe  min unge veninde, men det er nok et sted mellem 25 og 30 år siden, jeg foldede en frø sidst. Jeg har kunnet det engang, så jeg kan nok lære det igen. Heldigvis er Google kommet til i mellem tiden. Så her kan I se, hvordan man folder en frø. God fornøjelse!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar