Sider

tirsdag den 11. december 2012

Et eksperiment

I kassen med julepynt fandt jeg en enlig stjerne foldet af genbrugspapir. Jeg har nok lavet den med nogle elever sidste år til jul, men husker ikke længere hvor idéen er kommet fra. I år vil jeg bruge stjernen som til-og-fra-kort. Den er foldet af 2 stykker kvadratisk papir. Jeg har taget nogle flotte sider fra et ugeblad, men den vil også være pæn i ensfarvet eller mønstret papir.

 I mangel af vejledning måtte jeg folde den ud for at komme i tanke om, hvordan den er lavet. Jeg kunne nemt stå i samme situation til næste år - altså at jeg har glemt, hvordan stjernen foldes - så derfor har jeg lavet en DIY. Og heri består eksperimentet: jeg ville gøre det lidt anderledes end en lang række billeder og har i stedet lavet en DIY-film. Det er jer, der kan afgøre om det virker. Dagens udfordring: Fold en stjerne!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar