Sider

lørdag den 22. juni 2013

Nye indkøb

Fredag eftermiddag gik turen til Stof & Stil. Jeg var afsted sammen med en veninde, der normalt ikke frekventerer sådanne steder, men hun tog udfordringen med oprejst pande. Jeg var dog klar over, at jeg måtte strukturere mit besøg - der var ikke tid til at ose, så jeg havde skrevet indkøbsseddel hjemmefra.
Jeg fandt forholdsvis hurtigt, hvad jeg skulle bruge, nemlig følgende:

 Og så var det, det gik galt... De næste ting stod ikke på sedlen, men måtte bare med hjem. Jeg har før set på det sort/hvide stof og overvejet, om der dog ikke var noget, jeg manglede i det mønster. Nu fandt jeg også et mønster til en kjole - ikke at jeg mangler en, men tingene passede sammen.
 Maja Hansens bog har jeg set flere steder i blogland og tænkt, at den da vist hørte til på min boghylde. Nu er den i hus, og jeg kan begynde at "dyrke" frugt og grønt med hæklenålen.
Med pligterne overstået kunne vi finde en café og gå i gang med det mere hyggelige punkt på dagens program: kaffe, kage og snak. En god start på weekenden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar