Sider

onsdag den 12. juni 2013

Tidlig start

Jeg fik en mere end almindelig tidlig start på dagen i dag. Tankerne om bl.a. arbejdet begyndte at røre på sig ved halv 4-tiden, og på trods af tricket med at tømme det, hovedet er fuldt af, ud på papir, kunne jeg ikke falde til ro igen. Jeg tog konsekvensen og stod op lidt over 4. Jeg læste lidt på nogle af de blogs, jeg følger, og satte mig så til symaskinen. Hyndeprojektet er nu så langt, at alle fire patchworkforstykker er syet. Nu skal der quiltes, men jeg skal lige have fat i en tråd i den rigtige farve, før jeg kan komme videre.
Nu ringede vækkeuret, og dagen begynder for alvor. Hvis mine noter fra i nat giver bare den mindste smule mening set i dagslys, har de manglende timers nattesøvn ikke været helt spildt. Om ikke andet er jeg kommet videre med to-do-listen. Der er intet, der er så skidt, at det ikke er godt for noget...

God dag til alle derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar