Sider

søndag den 2. juni 2013

Junimåneds To-do-liste

Flere steder i blogland har jeg set opfordringer til at skrive en "to-do-liste" med de krea-projekter, man gerne vil arbejde på i junimåned. Egentlig en god idé, tænker jeg. Man vil nok føle sig mere forpligtet på at føre dem ud i livet, når man har skrevet det på bloggen. Tidspunktet er nu ikke godt. Det er en hektisk tid på arbejdet med afslutning af dette skoleår og planlægning af det kommende. Det gør, at listen over krea-projekter bliver ret kort, men til gengæld nogenlunde realistisk. Inden liste-idéen poppede op, havde jeg tænkt at gøre noget for at få nogle af de igangværende projekter færdig. Derfor er det dem, der fylder månedens to-do-liste:

  • Hækle forårs/sommerblusen færdig. Forstykket er færdigt, og det var bagstykket næsten også. Men  jeg opdagede, at jeg havde hæklet noget strammere, da jeg lavede forstykket, så bagstykket blev pillet op i dag. Øv!
  • Sy nye betræk til havestolehynderne. Jeg har lavet patchworkforstykkerne til 2 hynder, så jeg mangler bare 2 til, og så skal de syes sammen med bagstykkerne og monteres.
  • Jeg har nogle stumper liggende fra, da jeg gik amok med saksen. De skal samles.
  • 2 blæksprutter skal have øjne, og jeg har fået en bestilling på en til.
Hmm...når jeg ser på ønskelisten, tvivler jeg allerede nu på, at det kan nåes, men jeg vil da forsøge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar