Sider

tirsdag den 14. januar 2014

2 x Lene Holme Samsøe

...eller noget om fødselsdagsgaver.
Jeg havde fødselsdag mellem jul og nytår, og denne gang gjorde jeg intet ved det. Det var egentlig rart. Jeg besluttede at udskyde fejringen til en gang i februar, hvor man måske i højere grad trænger til hygge og gæster. Derfor havde jeg ikke forventet gaver, men min mor forærede mig "Suveræn strik". Der er altså mange flotte modeller, men de er måske vel avancerede for en erklæret hækler?
 I lørdags skulle jeg så selv bruge en fødselsdagsgave til min faster, som er et af mine kreative forbilleder. "Babystrik på pinde 3" har også mange søde modeller, og den faldt i god jord både hos modtageren og hendes 2 svigerdøtre. Det bliver nogle velklædte forårsbabyer, tror jeg!
DVD'en er til at se/høre, mens der strikkes. Der skal både ydes og nydes.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar