Sider

torsdag den 16. januar 2014

Kreative årsplaner

Cecilie med bloggen "Hvad bier tænker" har sat gang i en årsudfordring med titlen "12 months of knitting". Udfordringen går ud på, at man laver en liste med 12 strikkeprojekter, der skal laves i år. Et projekt til hver måned. Jeg har set flere gå i gang med udfordringen rundt omkring i blogland, og de fleste har sat "navn" på projekterne til januar, februar og marts. 

Jeg synes, det er en god idé og vil også kaste mig ud i det, med det forbehold at nogle af projekterne skal være hæklede. Jeg overvejede, om det skulle være et krav at gøre noget ved ufo'erne i kurven, meen der skal være plads til noget nyt og sjovt, så det bliver kun et lille delmål. Nogle projekter vil være små, ellers kommer det vist ikke til at hænge sammen tidsmæssigt.

Jeg har bestemt mig for følgende indtil videre:
Januar: Hue til mig selv.
Februar: Turkis poncho (den har jeg været i gang med et stykke tid, men NU skal den være færdig!).
Marts: Det må blive noget babyrelateret...

Skal du være med?
Begyndelsen på en hue

Ingen kommentarer:

Send en kommentar