Sider

onsdag den 1. januar 2014

Godt nytår og julegaver

Allerførst et rigtig godt nytår til jer der læser med her. Jeg er kommet godt og behageligt ind i 2014 i gode venners selskab. Og så har jeg ellers holdt juleferie, hvilket har kunnet ses på bloggen, hvor der jo er sket... ingenting. Derfor kommer nu et noget forsinket indlæg om nogle af de ting, jeg blev begavet med sidste år.

Lækkert garn fra Wollmeise.

Et par inspirerende krea-bøger
Faktisk var bogen med hæklet julepynt SÅ inspirerende, at jeg straks kastede mig over garn og hæklenål og gik i gang. Indtil videre er det bare en masse små dele, men jeg får vel samlet dem engang, og der er jo læænge til det bliver jul igen.
 Juleferien har bl.a. budt på tv-kiggeri med tilhørende strikning. Mit turkise Riga-garn skal bruges...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar