Sider

tirsdag den 6. november 2012

Flere WIPs

Weekenden med Sykredsen af 4. november 2012 skuffede på et område: jeg havde håbet at blive færdig med bare ét af de igangværende projekter, men det blev ikke...

Til gengæld begyndte jeg på to nye ting. "Var det nu klogt?", kan man med god ret spørge. Det ved jeg ikke, men jeg fik jo en udfordring af veninderne om at strikke dette sjal fra Drops, og nu kunne jeg få hjælp til at komme i gang, og så ville det være dumt at lade muligheden gå fra sig. Altså kastede jeg mig ud i det, og veninderne fik fred, da projektet krævede en stor portion koncentration, så jeg var temmelig udeltagende i samtalen. Jeg nåede i weekendens løbet at strikke den første bid af mønsteret.
På vores udflugt til den lokale garnforretning kastede den ene veninde sin kærlighed på en hæklet krammeugle og påstod, at den ønskede hendes datter sig i julegave og helst både mor og barn (ugle, altså). Det kan jo hurtigt blive jul, så derfor begyndte jeg straks på en uglefamilie i pigefarver. Her var det heldigvis muligt at deltage i samtalen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar